A kutatásalapú tanulás, tanítás és tanárképzés lehetőségei a fizika oktatásában
A természettudomány oktatásának alapvető módszere a kísérletezés. Fontos, hogy a tanár vagy a tanuló, vagy közösen a tanár és a tanuló végezzenek minél több és érdekes kísérletet, mérést, és ezekből vonjanak le következtetéseket. A kísérletezés minden bizonnyal javítja a tantárgy tanulói megítélését...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Radnóti Katalin Adorjánné Farkas Magdolna |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Iskolakultúra
26 No. 3 |
mtmt: | DOI: 10.17543/ISKKULT.2016.3.70 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41555 |
Hasonló tételek
-
A kutatásalapú tanárképzés nemzetközi tendenciák és magyarországi lehetőségek /
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2015) -
A kutatásalapú tanárképzés nemzetközi tendenciák és magyarországi lehetőségek /
Szerző: Csapó Benő
Megjelent: (2015) -
Kutatásalapú tanítás-tanulás a biológiaoktatásban és a biológiatanár-képzésben
Szerző: Nagy Lászlóné, et al.
Megjelent: (2016) -
A kutatásalapú tanárképzés és tanártovábbképzés magyarországi megvalósításának lehetőségei
Megjelent: (2007) -
A kutatásalapú tanulás megalapozásának lehetőségei az általános iskolai fizika- és földrajzórák keretein belül
Szerző: Balog Zoltán Gábor
Megjelent: (2016)