Konstruktivizmus és drámapedagógia

Olyan pedagógiáról szeretnék most írni, amely az alkotás örömét adja diáknak és tanárnak is. Mégsem mond le a tanulás komolyságáról, nem infantilizál, nem parttalan játszadozás, hanem tudatos építkezés, szoros együttműködésen alapuló, tanuló-központú, élményszerű tanítás-tanulás. A modern drámapedag...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zalay Szabolcs
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 1
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41300
Leíró adatok
Tartalmi kivonat:Olyan pedagógiáról szeretnék most írni, amely az alkotás örömét adja diáknak és tanárnak is. Mégsem mond le a tanulás komolyságáról, nem infantilizál, nem parttalan játszadozás, hanem tudatos építkezés, szoros együttműködésen alapuló, tanuló-központú, élményszerű tanítás-tanulás. A modern drámapedagógiáról lesz szó.
Terjedelem/Fizikai jellemzők:66-71
ISSN:1215-5233