Az 1956-os magyar forradalom a francia oktatásban és a történelem tankönyvekben

A hidegháború miatt a közép-európai országok és népek történelmének tanítása hosszú ideig nehéz és tökéletlen volt. Pedig Magyarország megfelelő példa annak bemutatására, miként nyomták el a népeket, amelyeknek mégis volt bátorságuk újra és újra felkelni szabadságukért, végül 1989-ben nyerve el azt....

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tison Hubert
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 11
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41274
LEADER 01126nab a2200181 i 4500
001 misc41274
005 20191106140713.0
008 180709s2006 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Tison Hubert 
245 1 3 |a Az 1956-os magyar forradalom a francia oktatásban és a történelem tankönyvekben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Tison Hubert 
260 |c 2006 
300 |a 41-46 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 16 No. 11 
520 3 |a A hidegháború miatt a közép-európai országok és népek történelmének tanítása hosszú ideig nehéz és tökéletlen volt. Pedig Magyarország megfelelő példa annak bemutatására, miként nyomták el a népeket, amelyeknek mégis volt bátorságuk újra és újra felkelni szabadságukért, végül 1989-ben nyerve el azt. Egy humánus és testvéri Európa létrehozatalához nélkülözhetetlen szomszéd országaink történelmének ismerete, különösen a közép-európai országoké. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41274/1/EPA00011_iskolakultura_2006_11_041-046.pdf  |z Dokumentum-elérés