Inkluzív osztályok a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások /
Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pe...
Elmentve itt :
Szerző: | Tetler Susan |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41272 |
Hasonló tételek
-
Inkluzív pedagógia
Szerző: Habók Anita
Megjelent: (2006) -
Próba-osztályok
Szerző: Lázár Szilárd, et al.
Megjelent: (1911) -
Inkluzív szakkollégiumi közösség
Szerző: Varga Aranka
Megjelent: (2014) -
Inkluzív táborozás feltételei
Szerző: Ladányi Lili
Megjelent: (2021) -
Többszólamúság és inkluzív nevelés
Szerző: Schiffer Csilla
Megjelent: (2015)