Inkluzív osztályok a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások /

Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pe...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tetler Susan
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 10
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41272
LEADER 01101nab a2200181 i 4500
001 misc41272
005 20191106140713.0
008 180709s2006 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Tetler Susan 
245 1 0 |a Inkluzív osztályok   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások /  |c  Tetler Susan 
260 |c 2006 
300 |a 36-43 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 16 No. 10 
520 3 |a Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pedagógiai megoldásaink egyén-orientáltak, míg az iskola mint rendszer általánosságban véve érintetlen maradt. (Jensen, 1989) 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41272/1/EPA00011_iskolakultura_2006_10_036-043.pdf  |z Dokumentum-elérés