Inkluzív osztályok a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások /
Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pe...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 10 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41272 |
LEADER | 01101nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41272 | ||
005 | 20191106140713.0 | ||
008 | 180709s2006 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Tetler Susan | |
245 | 1 | 0 | |a Inkluzív osztályok |h [elektronikus dokumentum] : |b a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások / |c Tetler Susan |
260 | |c 2006 | ||
300 | |a 36-43 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 16 No. 10 | |
520 | 3 | |a Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pedagógiai megoldásaink egyén-orientáltak, míg az iskola mint rendszer általánosságban véve érintetlen maradt. (Jensen, 1989) | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41272/1/EPA00011_iskolakultura_2006_10_036-043.pdf |z Dokumentum-elérés |