A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága

Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől e...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Munkácsy Katalin
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2006
Sorozat:Iskolakultúra 16 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/41228
LEADER 00971nab a2200181 i 4500
001 misc41228
005 20191106140710.0
008 180709s2006 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Munkácsy Katalin 
245 1 2 |a A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Munkácsy Katalin 
260 |c 2006 
300 |a 85-92 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 16 No. 4 
520 3 |a Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől eltérő matematika tantervet alkalmazni? 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41228/1/EPA00011_iskolakultura_2006_04_085-092.pdf  |z Dokumentum-elérés