A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága
Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől e...
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 4 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41228 |
LEADER | 00971nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41228 | ||
005 | 20191106140710.0 | ||
008 | 180709s2006 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Munkácsy Katalin | |
245 | 1 | 2 | |a A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága |h [elektronikus dokumentum] / |c Munkácsy Katalin |
260 | |c 2006 | ||
300 | |a 85-92 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 16 No. 4 | |
520 | 3 | |a Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől eltérő matematika tantervet alkalmazni? | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41228/1/EPA00011_iskolakultura_2006_04_085-092.pdf |z Dokumentum-elérés |