Szövegértési teljesítmény a szöveg típusának függvényében
Tanulmányunkban a szöveg típusának a szövegértési teljesítményre gyakorolt hatását vizsgáljuk. Elemzésünk arra irányul, hogy a szövegtanban jól ismert gyakori szövegtípusok szemantikai/ szintaktikai jegyeinek sora, a szövegszerkezet felépítése miképpen tükröződik a megértés eredményességében....
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2006
|
Sorozat: | Iskolakultúra
16 No. 9 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/41214 |
LEADER | 00934nab a2200181 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | misc41214 | ||
005 | 20191106140709.0 | ||
008 | 180709s2006 hu o 0|| zxx d | ||
022 | |a 1215-5233 | ||
040 | |a SZTE Miscellanea Repozitórium |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Laczkó Mária | |
245 | 1 | 0 | |a Szövegértési teljesítmény a szöveg típusának függvényében |h [elektronikus dokumentum] / |c Laczkó Mária |
260 | |c 2006 | ||
300 | |a 39-57 | ||
490 | 0 | |a Iskolakultúra |v 16 No. 9 | |
520 | 3 | |a Tanulmányunkban a szöveg típusának a szövegértési teljesítményre gyakorolt hatását vizsgáljuk. Elemzésünk arra irányul, hogy a szövegtanban jól ismert gyakori szövegtípusok szemantikai/ szintaktikai jegyeinek sora, a szövegszerkezet felépítése miképpen tükröződik a megértés eredményességében. | |
856 | 4 | 0 | |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/41214/1/EPA00011_iskolakultura_2006_09_039-057.pdf |z Dokumentum-elérés |