Metafora a pedagógiai kutatásban

Kutatásunk arra az elméletre támaszkodik, mely szerint a nevelés világa abban a nyelvben is él, amelyen keresztül a róla való gondolkodás mások számára érthetővé válik, illetve hogy megfogalmazásaink egyben koncepcionális közlések. A kognitív tudományok térhódításának egyik következménye, hogy újraé...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vámos Ágnes
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2003
Sorozat:Iskolakultúra 13 No. 4
Online Access:http://misc.bibl.u-szeged.hu/39832
LEADER 01245nab a2200181 i 4500
001 misc39832
005 20191106140826.0
008 180709s2003 hu o 0|| zxx d
022 |a 1215-5233 
040 |a SZTE Miscellanea Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Vámos Ágnes 
245 1 0 |a Metafora a pedagógiai kutatásban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Vámos Ágnes 
260 |c 2003 
300 |a 109-112 
490 0 |a Iskolakultúra  |v 13 No. 4 
520 3 |a Kutatásunk arra az elméletre támaszkodik, mely szerint a nevelés világa abban a nyelvben is él, amelyen keresztül a róla való gondolkodás mások számára érthetővé válik, illetve hogy megfogalmazásaink egyben koncepcionális közlések. A kognitív tudományok térhódításának egyik következménye, hogy újraértelmezik a megismerés és a nyelv kapcsolatát, s ez fontos lett a pedagógia számára. Ebből az önmagában is hatalmas területből most a metaforát mint a pedagógiai kutatás módszerét mutatjuk be azon a kutatáson keresztül, amelyet az ELTE Neveléstudományi Intézete folytat családok nevelési nézeteinek feltárására. 
856 4 0 |u http://misc.bibl.u-szeged.hu/39832/1/EPA00011_iskolakultura_2003_04_109-112.pdf  |z Dokumentum-elérés