A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői
In contemporary networked societies, collaboration is crucial to work and learning. Instructors are thus increasingly adopting collaborative strategies in the classroom. One important, wellresearched student-centred approach is inquiry-based learning. This is one of few studies to investigate studen...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Molnár Pál Pintér Henriett Tóth Edit |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
117 No. 4 |
Kulcsszavak: | Pedagógia - kognitív, Pedagógiai kutatás - módszertan, Iskolai nevelés, Tanár-diák kapcsolat, Közösségi nevelés |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/39429 |
Hasonló tételek
-
A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői
Szerző: Molnár Pál, et al.
Megjelent: (2017) -
A tanulóközösségben végzett forrásalapú tanulás során létrehozott szövegek minőségét befolyásoló tényezők
Szerző: Pintér Henriett, et al.
Megjelent: (2016) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében
Szerző: Veres Gábor
Megjelent: (2010)