Tanuláskoncepciók kulturális beágyazottsága - magyar, kínai és amerikai fiatal felnőttek tanulásfogalmának összevetése
Elmentve itt :
Szerző: | Sebestyén Nóra |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2013
|
Sorozat: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
113 No. 1 |
Kulcsszavak: | Tanuláselmélet kutatási beszámoló 2013 |
Online Access: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/14224 |
Hasonló tételek
-
A televíziós licencműsorok kulturális beágyazottsága
Szerző: Gerő Iván
Megjelent: (2005) -
A narratíva társadalmi-kulturális beágyazottsága identitás, fokalizáció és kontextus Márai Sándor Válás Budán című regényében (Kulturális-kontextuális narratológiai közelítés) /
Szerző: Tóth Csilla
Megjelent: (2011) -
Stressz és a fiatal felnőttek
Szerző: Rác Nóra
Megjelent: (2014) -
A fiatal felnőttek bűnözési szokásai
Szerző: Börcsök Nóra
Megjelent: (2012) -
A magyar szociálpolitika nemzetközi beágyazottsága tudástranszfer és eredményei Magyarországon 1945 előtt /
Szerző: Bódy Zsombor
Megjelent: (2019)