Játékfejlesztés Unity-ben
Ezen tananyag célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni egy 2-dimenziós platformer játékot.
Elmentve itt :
Szerző: | Varga László Gábor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Vegyes gyűjtemény |
Megjelent: |
2019
|
Kulcsszavak: | programozás játékfejlesztés számítógépes grafika |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://eta.bibl.u-szeged.hu/3094 |
Hasonló tételek
-
Multimédia alapjai diasor programtervező informatikus felsőoktatási szakképzési szakosoknak
Szerző: Papp Norbert
Megjelent: (2019) -
Mobil képelemzés és grafika eszközök, alkalmazások és feladatok : (előadás diaanyagok és példaprogramok) /
Szerző: Tanács Attila
Megjelent: (2019) -
Multimédia alapjai
Szerző: Herendi István, et al. -
Multimédia szerzői rendszerek I.
Szerző: Mágoriné Huhn Ágnes -
Fundamentals of multimedia
Szerző: Herendi István, et al.