Játékfejlesztés Unity-ben
Ezen tananyag célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni egy 2-dimenziós platformer játékot.
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
Dokumentumtípus: | Vegyes gyűjtemény |
Megjelent: |
2019
|
Kulcsszavak: | programozás játékfejlesztés számítógépes grafika |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://eta.bibl.u-szeged.hu/3094 |
LEADER | 01149npc a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | eta3094 | ||
005 | 20200701132403.0 | ||
008 | 200701s2019 hu o 0|| hun d | ||
040 | |a SZTE Elektronikus Tananyag Archívum |b hun | ||
041 | |a hun | ||
100 | 1 | |a Varga László Gábor | |
245 | 1 | 0 | |a Játékfejlesztés Unity-ben |h [elektronikus dokumentum] / |c Varga László Gábor |
246 | 1 | 0 | |a Unity game development |h [elektronikus dokumentum] |
260 | |c 2019 | ||
520 | 3 | |a Ezen tananyag célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni egy 2-dimenziós platformer játékot. | |
650 | 4 | |a Természettudományok | |
650 | 4 | |a Számítás- és információtudomány | |
650 | 4 | |a Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika | |
650 | 4 | |a Számítógépes játékok, multimédia, kiterjesztett és virtuális valósága | |
695 | |a programozás | ||
695 | |a játékfejlesztés | ||
695 | |a számítógépes grafika | ||
856 | 4 | 0 | |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/3094/1/Unity_Scorm.zip |z Dokumentum-elérés |