Játékfejlesztés Unity-ben

Ezen tananyag célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni egy 2-dimenziós platformer játékot.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga László Gábor
Dokumentumtípus: Vegyes gyűjtemény
Megjelent: 2019
Kulcsszavak:programozás
játékfejlesztés
számítógépes grafika
Tárgyszavak:
Online Access:http://eta.bibl.u-szeged.hu/3094
LEADER 01149npc a2200241 i 4500
001 eta3094
005 20200701132403.0
008 200701s2019 hu o 0|| hun d
040 |a SZTE Elektronikus Tananyag Archívum  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Varga László Gábor 
245 1 0 |a Játékfejlesztés Unity-ben  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Varga László Gábor 
246 1 0 |a Unity game development  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2019 
520 3 |a Ezen tananyag célja egy 2-dimenziós játék elkészítésének bemutatása a Unity keretrendszerrel. Az olvasó a bejegyzések elolvasása, és a feladatok megoldása után képes lesz elkészíteni egy 2-dimenziós platformer játékot. 
650 4 |a Természettudományok 
650 4 |a Számítás- és információtudomány 
650 4 |a Számítástudomány, információtudomány és bioinformatika 
650 4 |a Számítógépes játékok, multimédia, kiterjesztett és virtuális valósága 
695 |a programozás 
695 |a játékfejlesztés 
695 |a számítógépes grafika 
856 4 0 |u https://eta.bibl.u-szeged.hu/3094/1/Unity_Scorm.zip  |z Dokumentum-elérés