|
|
|
|
LEADER |
01052nta a2200229 i 4500 |
001 |
dokt9795 |
005 |
20200617132829.0 |
008 |
180508s2018 hu om 0|| hun d |
024 |
7 |
|
|a 10.14232/phd.9795
|2 doi
|
024 |
7 |
|
|a 3402110
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a SZTE Doktori Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Bús Enikő
|
245 |
1 |
0 |
|a Tanárjelöltek szakmai énképének fejlesztése aktív tanulásra épülő kurzuson keresztül
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Bús Enikő
|
246 |
1 |
0 |
|a Development of prospective teachers’ professional self-perception through an active learning course
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2018-05-29
|
502 |
|
|
|a Disszertacio
|
650 |
|
4 |
|a neveléstudományok
|
700 |
1 |
|
|a Korom Erzsébet
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9795/1/BusE_disszertacio.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9795/3/BusE_tezisek_hun.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9795/2/BusE_tezisek_eng.pdf
|z Dokumentum-elérés
|