Tapasztalatok és meggondolások a középisklolai franciaoktatás korszerűsítésével kapcsolatban (Kontrasztiv nyelvészeti és fordítástani eredmények felhasználásának lehetőségei)
Elmentve itt :
Szerző: | Albert Sándor |
---|---|
További közreműködők: | nincs megadva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
1979
|
Kulcsszavak: | Pedagógia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/7547 |
Hasonló tételek
-
A magyar és a finn pronominalizáció kontrasztív vizsgálata
Szerző: Dezsőné Zemplényi Veronika
Megjelent: (1983) -
Magyar büntetőperes bírósági kihallgatások komplex nyelvészeti elemzése
Szerző: Varga Marianna
Megjelent: (2021) -
Megnevezési feladathelyzetből nyert mintázatok értelmezése kognitív nyelvészeti perspektívából
Szerző: Tóth Alinka
Megjelent: (2018) -
Az angol és magyar igeidők morfológiai és szintaktikai struktúrái transzferjeinek és interferenciáinak kontrasztív vizsgálata
Szerző: Bognár József
Megjelent: (1970) -
A matematikatanitás korszerűsítésével kapcsolatos kísérletek
Szerző: Csuzi István
Megjelent: (1982)