Assessing Young Hungarian EFL Learners’ Vocabulary and Learning Strategies
Elmentve itt :
Szerző: | Thékes István |
---|---|
További közreműködők: | Nikolov Marianne (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2016-11-23
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.3094 |
mtmt: | 3195639 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/3094 |
Hasonló tételek
-
Examining the Vocabulary Learning Strategy Preferences of Hungarian Secondary-school EFL learners
Szerző: Sóti Zsófia
Megjelent: (2014) -
Assessing Young Learners’ Strategic L2 Vocabulary Learning in the Framework of Self-Regulation
Szerző: Hardi Judit
Megjelent: (2014) -
The Main Vocabulary Learning Strategies used by Hungarian Vocational Secondary Language Learners
Szerző: Kiss Klára
Megjelent: (2008) -
Online diagnostic assessment of foreign language vocabulary of young learners
Megjelent: (2014) -
Teaching Vocabulary Learning Strategies for Self-regulated EFL Students
Szerző: Balogh Tamás
Megjelent: (2014)