|
|
|
|
LEADER |
01427nta a2200253 i 4500 |
001 |
dokt12388 |
005 |
20250122090135.0 |
008 |
241015s2024 hu om 000 hun d |
024 |
7 |
|
|a 10.14232/phd.12388
|2 doi
|
040 |
|
|
|a SZTE Doktori Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Honti Tamás
|
245 |
1 |
2 |
|a A marketingkoncepció szerepe a politikában - A politikai termékek hatásának vizsgálata a választói preferenciákra
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Honti Tamás
|
246 |
1 |
0 |
|a The role of the marketing concept in politics - Examining the impact of political products on voter preferences
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2024-11-04
|
300 |
|
|
|a 182
|
502 |
|
|
|a Disszertacio
|
650 |
|
4 |
|a közgazdaságtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Marketing
|
700 |
0 |
1 |
|a Prónay Szabolcs
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388/4/A%20marketingkoncepci%C3%B3%20szerepe%20a%20politik%C3%A1ban%20-%20disszert%C3%A1ci%C3%B3%20-%20Honti.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388/1/Honti%20Tam%C3%A1s%20-%20T%C3%A9zisf%C3%BCzet.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388/3/Honti%20Tam%C3%A1s%20-%20angol%20-%20T%C3%A9zisf%C3%BCzet.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388/5/Megh%C3%ADv%C3%B3%20Honti%20Tam%C3%A1s%20nyilv%C3%A1nos%20vita.pdf
|z Dokumentum-elérés
|