A marketingkoncepció szerepe a politikában - A politikai termékek hatásának vizsgálata a választói preferenciákra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Honti Tamás
További közreműködők: Prónay Szabolcs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2024-11-04
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.12388

Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/12388
LEADER 01427nta a2200253 i 4500
001 dokt12388
005 20250122090135.0
008 241015s2024 hu om 000 hun d
024 7 |a 10.14232/phd.12388  |2 doi 
040 |a SZTE Doktori Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Honti Tamás 
245 1 2 |a A marketingkoncepció szerepe a politikában - A politikai termékek hatásának vizsgálata a választói preferenciákra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Honti Tamás 
246 1 0 |a The role of the marketing concept in politics - Examining the impact of political products on voter preferences  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2024-11-04 
300 |a 182 
502 |a Disszertacio 
650 4 |a közgazdaságtudományok 
650 4 |a Marketing 
700 0 1 |a Prónay Szabolcs  |e ths 
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388/4/A%20marketingkoncepci%C3%B3%20szerepe%20a%20politik%C3%A1ban%20-%20disszert%C3%A1ci%C3%B3%20-%20Honti.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388/1/Honti%20Tam%C3%A1s%20-%20T%C3%A9zisf%C3%BCzet.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388/3/Honti%20Tam%C3%A1s%20-%20angol%20-%20T%C3%A9zisf%C3%BCzet.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12388/5/Megh%C3%ADv%C3%B3%20Honti%20Tam%C3%A1s%20nyilv%C3%A1nos%20vita.pdf  |z Dokumentum-elérés