Empirical Insights into English Reading in Indonesian University Students Motivation, Strategies, and Online Extensive Reading Intervention. /
This study focuses on university students' cognitive and affective growth from online extensive reading. To determine the factors affecting English reading comprehension, the tools, and instruments used in online extensive reading research, how it affects reading motivation and comprehension, a...
Elmentve itt :
Szerző: | Anggia Helta |
---|---|
További közreműködők: | Habók Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-11-20
|
Kulcsszavak: | Extensive reading; learning management system; learning media; reading achievement; reading motivation, Self-related beliefs, English reading behavior, English reading comprehension, Metacognitive Awareness, Reading Strategies; Extenzív olvasás; tanulásirányítási rendszer; tanulási média; olvasási teljesítmény; olvasási motiváció, önmagunkkal kapcsolatos hiedelmek, angol olvasási viselkedés, angol szövegértés, metakognitív tudatosság, olvasási stratégiák |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/12188 |
Hasonló tételek
-
The motivational aspects of English reading in students' extensive reading involvement [absztrakt] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2022) -
Reading Motivation and Achievement in Online Extensive Reading of English Text A Systematic Review /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
Measurement invariance of the English reading motivational structure of bilingual and multilingual university students
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2023) -
Metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading [abstract] /
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2024) -
Textual complexity adjustments to the English reading comprehension test for undergraduate EFL students
Szerző: Anggia Helta, et al.
Megjelent: (2023)