Empirical Insights into English Reading in Indonesian University Students Motivation, Strategies, and Online Extensive Reading Intervention. /

This study focuses on university students' cognitive and affective growth from online extensive reading. To determine the factors affecting English reading comprehension, the tools, and instruments used in online extensive reading research, how it affects reading motivation and comprehension, a...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Anggia Helta
További közreműködők: Habók Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2024-11-20
Kulcsszavak:Extensive reading; learning management system; learning media; reading achievement; reading motivation, Self-related beliefs, English reading behavior, English reading comprehension, Metacognitive Awareness, Reading Strategies; Extenzív olvasás; tanulásirányítási rendszer; tanulási média; olvasási teljesítmény; olvasási motiváció, önmagunkkal kapcsolatos hiedelmek, angol olvasási viselkedés, angol szövegértés, metakognitív tudatosság, olvasási stratégiák
Tárgyszavak:
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/12188

Hasonló tételek