A perfekcionizmus háttere és vetületei az iskolában
The purpose of the present dissertation was to investigate the impact of perfectionism on the daily school lives of students in Hungary. We examined the relationship between perfectionism and self-regulated learning, social self-esteem, well-being, self-handicapping, parenting styles, and parents...
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy-Szabó Zoltán |
---|---|
További közreműködők: | D. Molnár Éva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-01-26
|
Kulcsszavak: | perfekcionizmus, perfekcionista énbemutatás, önhátráltatás, szülői nevelési stílus, önértékelés, tanulási stratégiák, tanulási motívumok |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11876 |
mtmt: | 35844295 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11876 |
Hasonló tételek
-
A tanuló-tanító közötti kapcsolat a pedagógusok szemszögéből a Student-Teacher Relationship Scale kérdőív alkalmazása és a tanítói vélemények összefüggése a diákok válaszaival /
Szerző: Huszka Noémi
Megjelent: (2021) -
A vizuális kommunikáció alkotói részképességeinek online mérése 5–8. évfolyamon
Szerző: Biró Ildikó
Megjelent: (2024) -
Az iskolapszichológia és a pszichológiaoktatás szerepe
Szerző: N. Kollár Katalin, et al.
Megjelent: (2021) -
Egyetemi hallgatók normáinak összefüggése a motivációval és az észlelt oktatói kiégéssel
Szerző: Jagodics Balázs, et al.
Megjelent: (2021) -
A Tanulmányi Reziliencia Kérdőív magyar változatának adaptálása általános és középiskolás mintán
Szerző: Kóródi Kitti, et al.
Megjelent: (2022)