Negyedik évfolyamos tanulók olvasástechnikai sajátosságai és azok pedagógiai relevanciája
The thesis aims to explore the students’ reading efficiency, i.e., the peculiarities of time and accuracy, at the end of the lower elementary grades. From the fifth grade, children are already expected to use reading as a tool for gaining information, that is, they do not learn to read, but reading...
Elmentve itt :
Szerző: | Sipos Zsóka |
---|---|
További közreműködők: | Steklács János (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2023-11-21
|
Kulcsszavak: | olvasástechnika, szóolvasás, szocioökonómiai háttér, szűrés, ellátás |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11795 |
mtmt: | 34527222 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11795 |
Hasonló tételek
-
Hetedik évfolyamos tanulók tudomány természetével kapcsolatos nézeteinek és természettudományos episztemológiai meggyőződéseinek vizsgálata
Szerző: Nagy Márió Tibor
Megjelent: (2024) -
A nyolcadik osztályos tanulók hiedelmeinek pedagógiai elemzése
Szerző: Villant Györgyi
Megjelent: (1986) -
Középiskolai tanulók közösségi értékorientációjának pedagógiai vizsgálata
Szerző: Horváth Zoltán
Megjelent: (1976) -
A középiskolás tanulók termelési munkájának pedagógiai hatása
Szerző: Haffnerné Miskolczi Margit
Megjelent: (1984) -
Serdülő tanulók erkölcsi ítéleteinek pedagógiai pszichológiai vizsgálata
Szerző: Stadler Jenő
Megjelent: (1972)