A külső referenciaárak hatása a fogyasztók árértékelésére és vásárlási döntésére
Elmentve itt :
Szerző: | Lipták Lilla |
---|---|
További közreműködők: |
Prónay Szabolcs
(Témavezető) Kovács Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2023-05-22
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11711 |
mtmt: | 33908713 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11711 |
Hasonló tételek
-
A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata
Szerző: Lipták Lilla, et al.
Megjelent: (2023) -
A külső referenciaárak hatása a fogyasztókra inflációs környezetben = The impact of external reference prices on consumers in an inflationary environment [absztrakt] /
Szerző: Lipták Lilla
Megjelent: (2023) -
A digitális nudge-ok hatása a szolgáltatott szoftverek felhasználói döntésére
Szerző: Gyulai Zsófia
Megjelent: (2024) -
Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban
Szerző: Veres Zoltán, et al.
Megjelent: (2012) -
A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására
Szerző: Lipták Lilla, et al.
Megjelent: (2017)