Kutatási készségek fejlesztése játékos kutatásalapú tanulással biológia tantárgyi tartalmon, 8. évfolyamon
The aim of this research is to develop a game-transformed inquiry-based development program that can be used to improve inquiry skills of 8th grade students in biology. In the theoretical background of the research the dissertation discusses the concept of inquiry skills and scientific thinking, con...
Elmentve itt :
Szerző: | Bónus Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Nagy Lászlóné Antal Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2024-05-03
|
Kulcsszavak: | kutatási készségek, játékos kutatásalapú tanulás, biológiatanítás; inquiry skills, game-transformed inquiry-based learning, teaching biology |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11471 |
mtmt: | 35789512 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11471 |
Hasonló tételek
-
Kutatási készségek fejlesztése digitálisjáték-alapú tanulással tantárgyi tartalmon
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2020) -
A kutatási készségek fejlesztése digitális játék-alapú tanulással tantárgyi tartalmon
Szerző: Bónus Lilla, et al.
Megjelent: (2019) -
A kutatási készségek fejlesztése kutatásalapú tanulással
Szerző: Nagy Lászlóné Antal Erzsébet, et al.
Megjelent: (2021) -
A kutatási készségek fejlesztése problémaalapú tanulással
Szerző: Nagy Lászlóné Antal Erzsébet, et al.
Megjelent: (2021) -
Kutatási készségek fejlesztése a kémiaórán egy 10. évfolyamon végzett kísérlet tapasztalatai /
Szerző: Orosz Gábor
Megjelent: (2023)