Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses /

This study investigated the feasibility and the applicability of using the third generation computer-based assessment of complex problem solving (CPS) based on the MicroDYN approach at the Jordanian higher education level. The tests were administered online via the eDia assessment platform for all d...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Alrababah Saleh Ahmad
További közreműködők: Molnár Gyöngyvér (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2022-11-29
Kulcsszavak:Complex problem solving, Higher education, Logfile analyses, The MicroDYN approach, Information and communications technology, Computer-based assessment, Test-taking behavior, Exploration strategies; komplex problémamegoldás, felsőoktatás, logfájl elemzés, MicroDYN megközelítés, információs és kommunikációs technológiák, számítógép alapú tesztelés, tesztmegoldási viselkedés, felfedező stratégiák
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.11463

mtmt:34127742
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/11463

Hasonló tételek