Mastery Motivation and Executive Functions as School Readiness Factors Enhancement of School Readiness in Kenya /
The overall goal of this study is to enhance school readiness assessment in Kenya by developing an easy-to-use tablet-based android app that can support teachers and learners during the assessment of Pre-academic skills, Mastery Motivation (MM) and Executive Functions (EF) in the Kenyan context. We...
Elmentve itt :
Szerző: | Amukune Stephen |
---|---|
További közreműködők: | Józsa Krisztián (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2022-08-29
|
Kulcsszavak: | Approaches to Learning, CHEXI, DMQ 18, Executive Functions, FOCUS App, Mastery Motivation, School Readiness, Preschool Education, Academic Performance; Tanulási kompetencia, CHEXI, DMQ 18, végrehajtó funkciók, FOCUS applikáció, elsajátítási motiváció, iskolakészültség, óvodai nevelés, iskolai teljesítmény |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11326 |
mtmt: | 34127785 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11326 |
Hasonló tételek
-
Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers
Szerző: Amukune Stephen, et al.
Megjelent: (2023) -
New computer-based mastery motivation and executive function tasks for school readiness and school success in 3 to 8 year-old children
Szerző: Barrett Karen Caplovitz, et al.
Megjelent: (2017) -
Diagnostic Assessment of School Readiness
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2024) -
Mastery motivation and subject-specific mastery motivation in middle-school students cross-cultural study in Hungary and Moldova /
Szerző: Calchei Marcela
Megjelent: (2024) -
School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success Result of an Eight-Year Longitudinal Study /
Szerző: Józsa Krisztián, et al.
Megjelent: (2022)