Az iskolai jóllét vizsgálata 5. és 8. osztályos tanulók és tanáraik körében
The doctoral dissertation deals with the conceptual definition of school well-being and its empirical study among primary school pupils. The chapters of the first part contain the concept and components of subjective well-being, and student and school well-being, as well as the characteristics of it...
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Molnár Éva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2022-04-07
|
Kulcsszavak: | iskolai jóllét, általános iskola |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.11044 |
mtmt: | 33092091 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/11044 |
Hasonló tételek
-
Az olvasási motiváció vizsgálata 8–14 éves tanulók körében
Szerző: Szenczi Beáta
Megjelent: (2012) -
A tanulói jóllét vizsgálata általános iskolás tanulók körében
Szerző: Nagy Krisztina
Megjelent: (2018) -
Az általános iskolai orosznyelv-oktatás eredményességének vizsgálata ipariszakmunkás-tanulók körében
Szerző: Héjjas Endre
Megjelent: (1976) -
Erkölcsi értékek és magatartásformák vizsgálata (5-8. osztályos kollégista tanulók körében)
Szerző: Móricz Judit
Megjelent: (1995) -
Az iskolai jóllét és az önszabályozott tanulás összefüggéseinek feltárása általános iskolás tanulók körében
Szerző: Nagy Krisztina, et al.
Megjelent: (2019)