Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában
Elmentve itt :
Szerző: | Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet |
---|---|
További közreműködők: | Németh T. Enikő (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Disszertáció |
Megjelent: |
2020-05-25
|
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/phd.10398 |
mtmt: | 31308690 |
Online Access: | http://doktori.ek.szte.hu/10398 |
Hasonló tételek
-
Szakközépiskolások szövegértési képessége és olvasási szokásai
Szerző: Cseri Zsuzsanna
Megjelent: (2004) -
A szövegértési képesség mérése magyarázó típusú szövegekben
Szerző: Pallagi Csilla
Megjelent: (2009) -
Pragmatikai és kognitív szempontok a grammatikalizáció kutatásában
Szerző: Nagy C. Katalin
Megjelent: (2017) -
Szervezetek dinamikus képesség mintázatainak vizsgálata az Aviland Kft. dinamikus képesség mintázatainak vizsgálata irányítatlan változások során /
Szerző: Kádár Krisztina
Megjelent: (2021) -
Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése
Szerző: Agárdi Irma
Megjelent: (2014)