Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet
További közreműködők: Németh T. Enikő (Témavezető)
Dokumentumtípus: Disszertáció
Megjelent: 2020-05-25
Tárgyszavak:
doi:10.14232/phd.10398

mtmt:31308690
Online Access:http://doktori.ek.szte.hu/10398
LEADER 01402nta a2200229 i 4500
001 dokt10398
005 20200804115958.0
008 200121s2020 hu om 0|| hun d
024 7 |a 10.14232/phd.10398  |2 doi 
024 7 |a 31308690  |2 mtmt 
040 |a SZTE Doktori Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 2 |a Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet 
245 1 0 |a Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet 
246 1 0 |a A Dynamic Text Linguistic Model for the Development and Measurement of Text Comprehension Skills. Possible alternative applications of a cognitive, functional, pragmatic framework in the 7th and 8th grades at primary schools  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020-05-25 
502 |a Disszertacio 
650 4 |a nyelvtudományok 
700 2 |a Németh T. Enikő  |e ths 
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10398/1/zs_sejtes_disszert%C3%A1ci%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10398/2/tezisek_zs_sejtes_fuzet.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10398/3/summary_zs_sejtes_booklet.pdf  |z Dokumentum-elérés