Zsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet & Németh T. Enikő. (2020). Dinamikus szövegtani modell a szövegértési képesség fejlesztésének és mérésének a szolgálatában. Egy kognitív, funkcionális, pragmatikai keret alternatív alkalmazási lehetőségei az általános iskola 7-8. osztályában.
Chicago Style (17th ed.) CitationZsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet and Németh T. Enikő. Dinamikus Szövegtani Modell a Szövegértési Képesség Fejlesztésének és Mérésének a Szolgálatában. Egy Kognitív, Funkcionális, Pragmatikai Keret Alternatív Alkalmazási Lehetőségei Az általános Iskola 7-8. Osztályában. 2020.
MLA idézésZsigriné Sejtes Györgyi Erzsébet and Németh T. Enikő. Dinamikus Szövegtani Modell a Szövegértési Képesség Fejlesztésének és Mérésének a Szolgálatában. Egy Kognitív, Funkcionális, Pragmatikai Keret Alternatív Alkalmazási Lehetőségei Az általános Iskola 7-8. Osztályában. 2020.