|
|
|
|
LEADER |
01184nta a2200229 i 4500 |
001 |
dokt10330 |
005 |
20200401145407.0 |
008 |
191117s2019 hu om 0|| eng d |
024 |
7 |
|
|a 10.14232/phd.10330
|2 doi
|
024 |
7 |
|
|a 31174282
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a SZTE Doktori Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Phongphanit Thongsay
|
245 |
1 |
0 |
|a Instructional management and stress factors affecting teacher trainers as perceived by the educational leaders of Laos
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Phongphanit Thongsay
|
246 |
1 |
0 |
|a Az oktatásmenedzsment és a tanárképzésben oktató tanárokat érintő stressz-tényezők vizsgálata a laoszi oktatási vezetők percepciói szerint
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2019-11-26
|
502 |
|
|
|a Disszertacio
|
650 |
|
4 |
|a neveléstudományok
|
700 |
1 |
|
|a Farkas Éva
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10330/1/Dissertation_Thongsay_2019.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10330/3/Summary_Thongsay_2019.pdf
|z Dokumentum-elérés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://doktori.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/10330/2/%C3%96sszefoglal%C3%A1s_HU_Thongsay_2019.pdf
|z Dokumentum-elérés
|