Kognitív és szociális képességek fejlesztése mesékkel. (Tanulásban akadályozott gyermekeket tanító gyógypedagógusok körében)
Elmentve itt :
Szerző: | Hende Dóra |
---|---|
További közreműködők: | Köböl Erika (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/90479 |
Hasonló tételek
-
Agresszív magatartási tüneteket mutató, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése
Szerző: Mészáros Eszter
Megjelent: (2019) -
Pénzügyi kultúra fejlesztése 7-8. osztályos tanulásban akadályozott gyermekek körében
Szerző: Berki Dorina Blanka
Megjelent: (2019) -
Tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-oktatása
Szerző: Eiler Brigitta
Megjelent: (2019) -
A mese alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók személyiségének és szociális képességeinek fejlesztésében
Szerző: Nagy Donatella
Megjelent: (2019) -
Tanulási stratégiák vizsgálata tanulásban akadályozott tanulóknál
Szerző: Toldiné Pauló Márta
Megjelent: (2021)