Táplálékkiegészítő-márkák közösségi médiás megjelenésének hatása a fogyasztói szokásokra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kotroczó Kinga Fanni
További közreműködők: Mátyus Imre (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2019
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/87645
LEADER 00795nta a2200181 i 4500
001 dipl87645
005 20200526122759.0
008 200526s2019 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kotroczó Kinga Fanni 
245 1 0 |a Táplálékkiegészítő-márkák közösségi médiás megjelenésének hatása a fogyasztói szokásokra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Kinga Fanni Kotroczó 
246 1 0 |a The impact of social media appearence of nutritional supplement brands on consumer habits  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2019 
650 4 |a Társadalomtudomány 
650 4 |a Media and communications 
700 1 |a Mátyus Imre  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87645/1/2019_kotroczo_kinga_fanni.pdf  |z Dokumentum-elérés