A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Papp Dávid
Other Authors: Révész Balázs Péter
Format: Thesis
Published: 2020
Subjects:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/87001
LEADER 00726nta a2200181 i 4500
001 dipl87001
005 20200521085912.0
008 200521s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Papp Dávid 
245 1 2 |a A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dávid Papp 
246 1 0 |a The impact of social media on Y and Z generation consumer behaviour  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Révész Balázs Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87001/1/2020_papp_david.pdf  |z Dokumentum-elérés