Hogyan befolyásolja az információs technológia a marketingtevékenységet kis- és középvállalkozások körében?
Elmentve itt :
Szerző: | Törő Kata |
---|---|
További közreműködők: | Huszár Sándor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/86938 |
Hasonló tételek
-
Adótervezés a mikro-, kis- és középvállalkozások körében Magyarországon
Szerző: Kovács Henrietta
Megjelent: (2022) -
Uniós projektek a kis- és középvállalkozások körében
Szerző: Lippai Bence
Megjelent: (2023) -
Fotós és videós szolgáltatások iránti attitűd vizsgálata kis- és középvállalkozások körében
Szerző: Csenki Zoltán
Megjelent: (2020) -
Kifizetetlen Kis- és Középvállalkozások Közberuházásokon
Szerző: Szabó Ákos Lajos
Megjelent: (2021) -
Kis- és középvállalkozások digitális érettsége a COVID-19 hatása a kis- és középvállalkozások digitalizációjára /
Szerző: Acsai Bianka
Megjelent: (2021)