Trade marketing szerepe a Mizo Coffeee Selection termékbevezetésében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vágvölgyi Áron
További közreműködők: Prónay Szabolcs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/86853
LEADER 00726nta a2200181 i 4500
001 dipl86853
005 20200521093839.0
008 200521s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Vágvölgyi Áron 
245 1 0 |a Trade marketing szerepe a Mizo Coffeee Selection termékbevezetésében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Áron Vágvölgyi 
246 1 0 |a Trade marketings role in the introduction of Mizo Coffeee Selection  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Prónay Szabolcs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/86853/1/2020_vagvolgyi_aron.pdf  |z Dokumentum-elérés