Új borászati termék bevezetése a piacra számítógépes statisztikával alátámasztott piackutatás /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Meisitz Dávid
További közreműködők: Csendes Tibor (Témavezető)
Csicsman József (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/85976
LEADER 01178nta a2200241 i 4500
001 dipl85976
005 20211012124245.0
008 200609s2018 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Meisitz Dávid 
245 1 0 |a Új borászati termék bevezetése a piacra   |h [elektronikus dokumentum] :  |b számítógépes statisztikával alátámasztott piackutatás /  |c Dávid Meisitz 
246 1 0 |a Market introduction of a new wine product : market research supported by computer statistics  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Természettudományok 
650 4 |a Numerical analysis, simulation, optimisation, modelling tools, data mining 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Marketing 
700 0 1 |a Csendes Tibor  |e ths 
700 0 1 |a Csicsman József  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85976/2/2014_meisitz_david.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85976/8/2014_meisitz_david_biralat.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85976/9/2014_meisitz_david_melleklet.tgz  |z Dokumentum-elérés