The importance of Customer satisfaction and loyalty CASE STUDY MTN NIGERIA /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Akaemeziem John Ogochukwu
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2016
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/82224
LEADER 00609nta a2200157 i 4500
001 dipl82224
005 20191108071211.0
008 191106s2016 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Akaemeziem John Ogochukwu 
245 1 4 |a The importance of Customer satisfaction and loyalty CASE STUDY  |h [elektronikus dokumentum] :  |b MTN NIGERIA /  |c John Ogochukwu Akaemeziem 
260 |c 2016 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82224/1/2016_akaemeziem_john_ogochukwu.pdf  |z Dokumentum-elérés