A televíziós reklámok különleges világának hatása a fogyasztóra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Birkás Katalin
További közreműködők: Kincsesné Vajda Beáta (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2015
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/82191
LEADER 00700nta a2200169 i 4500
001 dipl82191
005 20191107115224.0
008 191107s2015 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Birkás Katalin 
245 1 2 |a A televíziós reklámok különleges világának hatása a fogyasztóra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Katalin Birkás 
246 1 0 |a The effect of the special world of television advertisements on the consumer  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2015 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 2 |a Kincsesné Vajda Beáta  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82191/1/2015_birkas_katalin.pdf  |z Dokumentum-elérés