Fogyasztói elégedettség és önkifejező szimbolikus fogyasztás a lojalitás hátterében
Elmentve itt :
Szerző: | Péter Kitti |
---|---|
További közreműködők: | Kazár Klára (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2016
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/82144 |
Hasonló tételek
-
A belső szimbolikus fogyasztás és a lojalitás kapcsolata
Szerző: Prónay Szabolcs
Megjelent: (2012) -
Kólaháború - A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata
Szerző: Kürthy Péter
Megjelent: (2014) -
A fogyasztói elégedettség és lojalitás a borok piacán
Szerző: Juhász Rita
Megjelent: (2017) -
Szimbolikus fogyasztás A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata /
Szerző: Szabó László Norbert
Megjelent: (2015) -
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata a Balástyai Pékségnél
Szerző: Kardos Ádám
Megjelent: (2015)