Híres emberek és márkák kapcsolatának hatása a fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tari Dorottya
További közreműködők: Vincze Dalma (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/82048
LEADER 00687nta a2200169 i 4500
001 dipl82048
005 20191112081712.0
008 191112s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Tari Dorottya 
245 1 0 |a Híres emberek és márkák kapcsolatának hatása a fogyasztói magatartásra  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dorottya Tari 
246 1 0 |a Consumer behaviour affected by the connection of famous people and brands  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Vincze Dalma  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82048/1/2018_tari_dorottya.pdf  |z Dokumentum-elérés