Az ügyfelek megítélése és elégedettsége az OTP direkt szolgáltatásaival kapcsolatban
Elmentve itt :
Szerző: | Novák Fanni |
---|---|
További közreműködők: | Csovcsics Andrea (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2016
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81952 |
Hasonló tételek
-
Az OTP Bank elégedettség és lojalitás vizsgálata a lakossági ügyfelek körében
Szerző: Hajdu Csilla
Megjelent: (2016) -
A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata a makói Apaffy Patika Bt. szolgáltatásaival kapcsolatban
Szerző: Gál Adrienn
Megjelent: (2009) -
A bankmarketing hatása az ügyfelek hitelfelvételi hajlandóságára
Szerző: Novák Fanni
Megjelent: (2019) -
Szombati ügyfelek
Szerző: Halász Miklós
Megjelent: (1982) -
Vevői elégedettség és vevőhúség vizsgálata közforgalmú gyógyszertárakkal kapcsolatban
Szerző: Mészárosné Siteri Mária Noémi
Megjelent: (2019)