A közösségi média hatása az X és az Y generáció fogyasztói magatartására

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Erdélyi Krisztina Flóra
További közreműködők: Kazár Klára (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2017
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81822
LEADER 00724nta a2200169 i 4500
001 dipl81822
005 20191108124112.0
008 191108s2017 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Erdélyi Krisztina Flóra 
245 1 2 |a A közösségi média hatása az X és az Y generáció fogyasztói magatartására  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Krisztina Flóra Erdélyi 
246 1 0 |a Social media effects on the consumption behavior of generation x and y  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2017 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Kazár Klára  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81822/1/2017_erdelyi_krisztina_flora.pdf  |z Dokumentum-elérés