A divatmarketing hatása a fogyasztókra, a divatmárkák piaca és marketingkommunikációja napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Seres Eszter
További közreműködők: Prónay Szabolcs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2018
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81818
LEADER 00756nta a2200169 i 4500
001 dipl81818
005 20191112080327.0
008 191112s2018 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Seres Eszter 
245 1 2 |a A divatmarketing hatása a fogyasztókra, a divatmárkák piaca és marketingkommunikációja napjainkban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Eszter Seres 
246 1 0 |a The impact of fashion marketing on consumers, the market of fashion brands and their marketing communication today  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2018 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Prónay Szabolcs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81818/1/2018_seres_eszter.pdf  |z Dokumentum-elérés