Célba ér az üzenet? - A fogyasztók információbefogadó képességének bemutatása a Penny Market Kft. példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Oros Réka Zsuzsanna |
---|---|
További közreműködők: | Hetesi Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2014
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81768 |
Hasonló tételek
-
Kereskedelem és üzletpolitika, különös tekintettel a Penny Market Magyarország Kft. esetében
Szerző: Király Barbara
Megjelent: (2018) -
A Fornetti Kft. bemutatása a marketing-mixen keresztül
Szerző: Nagy Ágnes
Megjelent: (2008) -
Toborzási és kiválasztási folyamatok bemutatása a Floratom Kft. példáján keresztül
Szerző: Szaniszló Anita
Megjelent: (2011) -
Az ösztönzési rendszerek bemutatása az Elcoteq Magyarország Kft példáján keresztül
Szerző: Mocsáriné Bódi Gabriella
Megjelent: (2008) -
A Minipak Logisztikai Kft. tevékenységének bemutatása az állványgyártás példáján keresztül
Szerző: Vass Anita
Megjelent: (2005)