Célba ér az üzenet? - A fogyasztók információbefogadó képességének bemutatása a Penny Market Kft. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Oros Réka Zsuzsanna
További közreműködők: Hetesi Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2014
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81768
LEADER 00817nta a2200169 i 4500
001 dipl81768
005 20191105081827.0
008 191105s2014 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Oros Réka Zsuzsanna 
245 1 0 |a Célba ér az üzenet? - A fogyasztók információbefogadó képességének bemutatása a Penny Market Kft. példáján keresztül  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Réka Zsuzsanna Oros 
246 1 0 |a Could the message achieve its purpose? - Illustrating consumers' information receptivity with the example of Penny Market Kft.  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2014 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Hetesi Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81768/1/2014_oros_reka_zsuzsanna.pdf  |z Dokumentum-elérés