|
|
|
|
LEADER |
00817nta a2200169 i 4500 |
001 |
dipl81768 |
005 |
20191105081827.0 |
008 |
191105s2014 hu om 0|| zxx d |
040 |
|
|
|a SZTE Diploma Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Oros Réka Zsuzsanna
|
245 |
1 |
0 |
|a Célba ér az üzenet? - A fogyasztók információbefogadó képességének bemutatása a Penny Market Kft. példáján keresztül
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Réka Zsuzsanna Oros
|
246 |
1 |
0 |
|a Could the message achieve its purpose? - Illustrating consumers' information receptivity with the example of Penny Market Kft.
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2014
|
650 |
|
4 |
|a Gazdaságtudományok
|
700 |
1 |
|
|a Hetesi Erzsébet
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81768/1/2014_oros_reka_zsuzsanna.pdf
|z Dokumentum-elérés
|