A lakossági ügyfélkör elégedettsége a kereskedelmi banki szférában
Elmentve itt :
Szerző: | Masir Gyöngyi |
---|---|
További közreműködők: | Kazár Klára (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2017
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81653 |
Hasonló tételek
-
A lakossági ügyfélkör számára elérhető elektronikus banki szolgáltatások helyzete Magyarországon
Szerző: Czalbert László Gábor
Megjelent: (2004) -
Lakáshitelek bemutatása és összehasonlítása a banki szférában
Szerző: Elter Magdolna
Megjelent: (2003) -
Lakossági banki szolgáltatások vizsgálata - kvalitatív kutatási megközelítés alkalmazása
Szerző: Vizes Fruzsina Valéria
Megjelent: (2021) -
Minden ügyfél megtalálja a maga ügyintézőjét? Eltérő személyiségtípusok ügyfél-kommunikációja a banki szférában
Szerző: Klimaj Bettina
Megjelent: (2015) -
A kis és középvállalkozások kereskedelmi banki hitelezése
Szerző: Beiler Bernadett
Megjelent: (2008)