Az adatvezérelt marketing jelenléte a magyarországi kis- és középvállalkozások körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borbély Bence Endre
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2019
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81600
LEADER 00705nta a2200169 i 4500
001 dipl81600
005 20191112115631.0
008 191112s2019 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Borbély Bence Endre 
245 1 3 |a Az adatvezérelt marketing jelenléte a magyarországi kis- és középvállalkozások körében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Bence Endre Borbély 
246 1 0 |a Data driven marketing in the Hungarian SME sector  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2019 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81600/1/2019_borbely_bence_endre.pdf  |z Dokumentum-elérés