A fogyasztás társadalmi szerepe divatmarketing, státuszfogyasztás /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Skobricsné Kiss Margit Virág
További közreműködők: Csikós Tímea Marianna (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2019
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81480
LEADER 00731nta a2200169 i 4500
001 dipl81480
005 20191114134629.0
008 191114s2019 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Skobricsné Kiss Margit Virág 
245 1 2 |a A fogyasztás társadalmi szerepe  |h [elektronikus dokumentum] :  |b divatmarketing, státuszfogyasztás /  |c Margit Virág Skobricsné Kiss 
246 1 0 |a The social role of consumption: fashion marketing, status consumption  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2019 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Csikós Tímea Marianna  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81480/1/2019_skobricsne_kiss_margit.pdf  |z Dokumentum-elérés