Me, Myself & I - A márka szerepe a szimbolikus fogyasztásban
Elmentve itt :
Szerző: | Csucska Zsófia Sára |
---|---|
További közreműködők: | Kazár Klára (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2019
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81414 |
Hasonló tételek
-
C-vitamin étrend-kiegészítő készítmények szerepe az egészésgtudatos fogyasztásban
Szerző: Sipos Barbara
Megjelent: (2017) -
From me to me, avagy az önajándékozás szerepe a fogyasztói társadalomban
Szerző: Horváth Ágota
Megjelent: (2022) -
Szimbolikus fogyasztás A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata /
Szerző: Szabó László Norbert
Megjelent: (2015) -
A márka és a márkamenedzsment szerepe - A vállalati márka építése a Jysk esetén
Szerző: Czinege Ákos
Megjelent: (2012) -
Magyar zenészek külföldön. Élet a Blind Myself zenekarral
Szerző: Maróti Petra
Megjelent: (2002)