A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Debreczenyi Dávid |
---|---|
További közreműködők: | Hetesi Erzsébet (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2016
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81341 |
Hasonló tételek
-
A fogyasztói elégedettség és lojalitás a borok piacán
Szerző: Juhász Rita
Megjelent: (2017) -
Kólaháború - A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata
Szerző: Kürthy Péter
Megjelent: (2014) -
A szolgáltatásminőség mérése - hallgatói elégedettség a Pécsi Tudományegyetemen
Szerző: Rekettye Gábor, et al.
Megjelent: (2002) -
Elégedettség és lojalitás vizsgálata a Green Future Fesztivál esetében
Szerző: Almádi Anett
Megjelent: (2022) -
Fogyasztói elégedettség és önkifejező szimbolikus fogyasztás a lojalitás hátterében
Szerző: Péter Kitti
Megjelent: (2016)