|
|
|
|
LEADER |
00851nta a2200169 i 4500 |
001 |
dipl81341 |
005 |
20191106095208.0 |
008 |
191106s2016 hu om 0|| zxx d |
040 |
|
|
|a SZTE Diploma Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Debreczenyi Dávid
|
245 |
1 |
2 |
|a A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Dávid Debreczenyi
|
246 |
1 |
0 |
|a Examination of the connection of service quality dimensions and the customer satisfaction and loyalty in case of the clients of Commercial BAnks
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2016
|
650 |
|
4 |
|a Gazdaságtudományok
|
700 |
1 |
|
|a Hetesi Erzsébet
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81341/1/2016_debreczenyi_david.pdf
|z Dokumentum-elérés
|