A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Debreczenyi Dávid
További közreműködők: Hetesi Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2016
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/81341
LEADER 00851nta a2200169 i 4500
001 dipl81341
005 20191106095208.0
008 191106s2016 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Debreczenyi Dávid 
245 1 2 |a A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dávid Debreczenyi 
246 1 0 |a Examination of the connection of service quality dimensions and the customer satisfaction and loyalty in case of the clients of Commercial BAnks  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2016 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Hetesi Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81341/1/2016_debreczenyi_david.pdf  |z Dokumentum-elérés