|
|
|
|
LEADER |
00843nta a2200169 i 4500 |
001 |
dipl80858 |
005 |
20191111091015.0 |
008 |
191108s2015 hu om 0|| zxx d |
040 |
|
|
|a SZTE Diploma Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Szűcs Szilvia
|
245 |
1 |
3 |
|a Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Szilvia Szűcs
|
246 |
1 |
0 |
|a The role of the online opinion leaders in the purchase decision process- the study of Hungarian blogs and video blogs dealing with cosmetology
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2015
|
650 |
|
4 |
|a Gazdaságtudományok
|
700 |
1 |
|
|a Révész Balázs
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80858/1/2015_szucs_szilvia.pdf
|z Dokumentum-elérés
|