Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szűcs Szilvia
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2015
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/80858
LEADER 00843nta a2200169 i 4500
001 dipl80858
005 20191111091015.0
008 191108s2015 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Szűcs Szilvia 
245 1 3 |a Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Szilvia Szűcs 
246 1 0 |a The role of the online opinion leaders in the purchase decision process- the study of Hungarian blogs and video blogs dealing with cosmetology  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2015 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80858/1/2015_szucs_szilvia.pdf  |z Dokumentum-elérés